«Лабораторія Касперського» робить свої продукти дешевшими. [/size]
«Лабораторія Касперського» оголосила про зниження цін на свої корпоративні продукти до 15%. Зниження буде частиною пакету маркетингових ініціатив, орієнтованих на підприємства малого і середнього бізнесу.
«Лабораторія Касперського» оголосила широкий пакет маркетингових ініціатив, причому всі вони будуть орієнтовані на підприємства малого та середнього бізнесу. Компанія зменшить ціни на найпопулярніші продукти, зннизить поріг придбання корпоративної ліцензії і розширить лінійку корпоративних продуктів.
Мабуть, найвражаючою травневою ініціативою «Касперського» стане зниження цін на найпопулярніші продукти бізнес-лінійки: ліцензія на Kaspersky Business Space Security в пакеті від 10 до 14 штук подешевшає з 1400,07 до 1200 крб. (14,29%), а в пакеті від 15 до 19 штук — з 1257,26 до 1115 крб.
Наскільки стало відомо CNews, ціни знизяться на всі офісні продукти виробника в пакетах 10–250 ліцензій, причому максимальний розмір знижки складе 15%.
Розмір знижок на продукти «Касперського» близький до розміру ПДВ, від якого виробники ПО були звільнені у 2008 р. «Ми вирішили поділитися з нашими клієнтами бонусом, який отримали від держави», — підтвердив здогадку CNews Гарі Кондаков, директор «Лабораторії Касперського», що управляє в регіоні EEMEA (країни СНД, Східної Європи, Ближнього Сходу і Африки).
Як очікується, одночасно з оголошенням нового прайс-листа «Касперський» оголосить про зниження порогу для придбання пакету Kaspersky Work Space Security. Якщо раніше продукт для декількох робочих станцій з єдиною системою адміністрування Kaspersky AdminKit можна було придбати не менше чим для 10 комп'ютерів, то тепер планка буде опущена до 7.
Експерти вважають маркетингову ініціативу «Лабораторії Касперського» логічною, пояснюючи її конкуренцією на ринку безпеки: «Зниження цін на ці продукти — крок цілком очікуваний. Середній і малий бізнес — найдинамічніший сегмент ринку, туди зараз кинулися всі гравці. Конкуренція там украй загострена», — говорить аналітик CNews Analytics Вадим Ференец. Гарі Кондаков проти такого погляду на маркетингові ініціативи своєї компанії, загалом, не заперечує: «Справді деякий тиск з боку конкурентів ми відчуваємо, але вважаємо, що це дуже добре для розвитку нашого бізнесу».
Справді, «не хороше, але фантастичне», за визначенням Гарі Кондакова, торішнє зростання продаж «Касперського» (на 165% на російському ринку) було викликане саме масовою легалізацією ПО на малих і середніх підприємствах.
Ще однією пропозицією, яка завтра буде зроблено «Лабораторією» середньому і малому бізнесу, стане поява в прайсі Kaspersky Hosted Security. Це продукт, який дозволяє компаніям, «вивести на аутсорсинг» захист своєї пошти і трафіку вебсервера: за допомогою Kaspersky Hosted Security кореспонденція і трафік перенаправляються для перевірки на сервери «Лабораторії Касперського». До цих пір цю послугу могли продавати тільки партнери із спеціальним статусом, тепер вона з'явиться у відкритому прайс-листі.
Точна кількість і характеристики серверів Kaspersky Hosted Security в «Лабораторії Касперського» повідомляти відмовились, проте розповіли, що компанія розташовує 2 дата-центрамі в США і деякі сервера в Голландії, Німеччині, Франції. Крім того, найближчим часом відкриється дата-центр у Великобританії. Як повідомили CNews в «Лабораторії Касперського», у міру зростання трафіку їх число збільшуватиметься.
Цікаво, що найбільше пожвавлення у фахівців з ринку безпеки викликало саме ця пропозиція «Касперського». «Hosted Security — справді унікальний для Росії і дуже затребуваний продукт, у якого досить непогані перспективи: з його допомогою компанії зможуть понизити витрати на безпеку. Звичайно, зовсім добре було б, щоб значна частина його інфраструктури знаходилася в Росії, а не за кордоном», — говорить Вадим Ференец.
Найближчі ініціативи «Касперського» орієнтовані тільки на малі і середні підприємства, домашніх користувачів вони не торкнуться ніяк. Джерело CNews в «Лабораторії» розповіло, що всі «маркетингові і технологічні прориви» будуть оголошені в серпні при презентації лінійки продуктів 2009 р., проте ніяких подробиць цих «проривів» з'ясувати не вдалося. За словами Гарі Кондакова, «говорити про ці ініціативи поки рано, хай наші конкуренти три місяці похвилюються».
Джерело: internet.cnews.ru